Sunday 20 July 2014

SM/SSM Award 2014

Salam dan selamat sejahtera semua,


CONGRATULATIONS!!
SALES MANAGERS & SENIOR SALES MANAGERS


Alhamdulillah.. Pada 16 March 2014 (Ahad), 2pm-6pm telah pun berlangsung satu anugerah untuk meraikan kejayaan para usahawan yang dinamakan SM/SSM Award 2014.. Ini adalah anugerah pertama atau titik permulaan lahirnya pemimpin-pemimpin dalam bisnes ini.
Anugerah yang Dilla ambil adalah Senior Manager (SM) dan ini adalah merupakan titik pertama permulaan kejayaan bisnes Dilla. Nak share sikit 1 ungkapan semangat, "sesungguhnya kejayaan besar itu bermula dari kejayaan kecil dahulu". Ini bermakna, tiada kejayaan besar akan diraih sekiranya tiadanya kejayaan kecil dahulu dan kejayaan kecil juga bermula dari permulaan langkah PERTAMA. Semoga dengan kejayaan kecil ini akan membantu Dilla meraih kejayaan besar lagi. Ada beberapa target yang perlu Dilla kecapi selepas ini dan dianggap mencabar juga.. Apa2x pun, majlis anugerah ini berjalan dengan lancar. Alhamdulillah...

Apa yang Dila harapkan, semoga Dilla dapat capai next target untuk SSM Award pula dalam tempoh masa yang ditetapkan. Semoga, Allah permudahkan urusan Dilla.

Sekalung tahniah juga pada business partner yang lain yang sama-sama menghadiri untuk mengambil anugerah masing2x. Terima kasih pada my direct leader bakal DSM Suhaili Isa, my mentor DDM Norain Nizar dan CDM Shaliza Aziz.

Check it out my humble photos during prestige event.


I can't believe it naik pentas amik award untuk raikan my 1st achievement.. Perasaan masa ni bercampur baur.. Happy, gementar (sbb naik pestas), nak nangis pun ada juga sbb diraikan n lagi bersemangat for my next target..
My ticket.. Tak ada ticket tak boleh masuk dewan.. hehe
With part of glampreneurs before masuk dewan
With my direct leader bakal DSM Suhaili Isa and CDM Shaliza Aziz, founder of Diamond Cirlce

Go..go..go Diamond Cirle.. We will fight for next Award..
Yang ini pic lepas turun dari pentas amik award.. Rasa happy sangat n really bersemangat for next my target
With one of my dedicated mentor DDM Norain Nizar.. Thanks sis! Do support me to the next highest level..

with CDM Shaliza Aziz.. Thanks sis for guidance.. By the way, I suka handbag chanel u tu... Nak juga...
Part of GLAMpreneurman

Sejambak bunga untuk hari bersejarah saya..

No comments: